If you want to hair extensions dye your hair for the New Year, don't take a look at the brown human hair extensions style that is most suitable for autumn and winter. You can use long clip in hair extensions in both hair and remy hair extensions. OK, whether you have bangs or no bangs, or you have a partial or partial deviation, you can control it.

Nhow de NH Hotel Group incorpora dos emblemáticos hoteles en Bélgica e Italia

Bruselas y Roma se unen así a los destinos estratégicos a nivel mundial donde la marca nhow aspira a ser el punto de referencia de los movimientos culturales, sociales y artísticos más innovadores de estas grandes ciudades

 

  • La Compañía convertirá los actuales NH Brussels Bloom (Bruselas) y NH Collection Vittorio Veneto (Roma) a la marca nhow, que junto a los hoteles ya abiertos y los proyectos en curso de esta enseña suman un total de 11 hoteles en Europa y Latinoamérica

Nhow en Bélgica

  • El futuro hotel nhow de Bruselas, ubicado en un privilegiado inmueble propiedad de Pandox (una compañía europea líder en propiedades hoteleras), abrirá sus 305 habitaciones bajo la nueva marca durante la segunda mitad de 2019, con un concepto de diseño que incitará a la creatividad de sus visitantes rompiendo las fronteras entre lo que es una galería de arte y un hotel

Nhow en Italia

  • El Grupo sumará su segundo nhow en el país con la apertura de este hotel en Roma a principios de 2020 y cuyas 199 habitaciones y espacios comunes reinterpretarán con una mirada actual y disruptiva la grandeza y legado de la ciudad imperial, pero también sus excesos y vanidades

El futuro de la marca Nhow empieza hoy, justo ahora!

  • Francia celebra la llegada reciente de la marca a la Provenza con la apertura de nhow Marseille, al tiempo que la Compañía presenta en Ámsterdam un anticipo del diseño que lucirá la enseña en el hotel de nueva construcción más grande e icónico de Benelux

Madrid, 16 Octubre 2018. Dos de los destinos más cosmopolitas de Europa, Bruselas y Roma, han sido los elegidos por NH Hotel Group para dar continuidad a la expansión de su marca nhow, la más vanguardista y menos convencional de la Compañía. Los actuales hoteles NH Brussels Bloom y NH Collection Vittorio Veneto, ubicados en Bruselas y Roma respectivamente, serán convertidos a la marca nhow tras una profunda renovación de sus espacios, con diseños  que persiguen estimular, sorprender e inspirar a sus visitantes.

 

Nhow en Bélgica

El primer hotel Nhow del país ocupará un exclusivo inmueble propiedad de Pandox (una compañía europea líder en propiedades hoteleras), situado en una animada área del centro de Bruselas y próximo al jardín botánico de la ciudad. Las 305 habitaciones del actual NH Brussels Bloom se convertirán en un verdadero Art Hotel, que con su nuevo diseño pretende reformular las actitudes y el lenguaje de todos aquellos artistas con una mirada actual y renovada.

Un espacio donde el nuevo lenguaje, los recursos y códigos del mundo del arte contemporáneo se fusionan para incitar a la creatividad. Un hotel donde se podrá ver creación artística en directo o habitaciones que serán como un lienzo en blanco. El concepto de diseño concebido para el hotel pretende preservar la esencia de un edificio que rezuma arte y creatividad desde su origen, en que sirvió de espacio de expresión para muchos jóvenes artistas.

El nuevo hotel Nhow de Bruselas, a mitad de camino entre un hotel y una galería de arte contemporáneo, aspira a ser la referencia obligada dentro del intenso ecosistema artístico de la ciudad. Su reapertura bajo la marca nhow está prevista durante la segunda mitad de 2019.

Nhow en Italia

Tras el ecléctico hotel nhow de Milán, el Grupo sumará su segundo establecimiento de la marca en el país con la apertura a principios de 2020 de un nuevo nhow en la ciudad universal de Roma. El céntrico hotel  NH Collection Vittorio Veneto, propiedad de NH Hotel Group, verá como sus 199 habitaciones y espacios son reconvertidos con un concepto de diseño que pretende reinterpretar siglos después la ciudad imperial y sus significados, con una mirada actual, disruptiva y anacrónica. Un reflejo revisado de la majestuosidad, grandeza y legado de un imperio, pero también de sus excesos y vanidades.  Una ciudad eterna entendida desde la óptica de una marca actual.

Nhow empieza hoy, justo ahora!

Desde el pasado mes de septiembre, la ciudad de Marsella cuenta con el primer hotel de la marca nhow en Francia. Situado en una cornisa junto al mar de una de las bahías más bellas del Mediterráneo, el inmueble donde se ubica el nuevo nhow Marseille ha sido renovado integralmente por los arquitectos marselleses y representantes de SHPB (Société Hôtelière du Palm Beach), Claire Fatosme y Christian Lefèvre, y por la arquitecta italiana, Teresa Sapey. El hotel, que cuenta con 150 habitaciones, entre las que destaca la suite nhow Penthouse de 130 m², completa su oferta de servicios con tres bares, restaurante, spa, piscina, 14 salas de reuniones con capacidad para más de 400 personas y un auditorio de 322 plazas.

 

Por otro lado, en un acto celebrado la semana pasada en Holanda se han podido conocer las primeras impresiones del diseño interior del futuro hotel nhow Amsterdam RAI, cuya apertura está prevista para principios de 2020. Con 650 habitaciones en 25 plantas y una altura de 91 metros, nhow Amsterdam RAI será el hotel más grande de nueva construcción en la región de Benelux.NH Hotel Group trabaja en el avance del proyecto con su socio, la promotora inmobiliaria COD, y de la mano del estudio de arquitectura de fama mundial OMA, fundado por Rem Koolhaas. La estructura arquitectónica del edificio en construcción consta de tres prismas triangulares superpuestos que apuntan en varias direcciones, simbolizando la diversidad que caracteriza el pasado, presente y futuro de la ciudad de Ámsterdam.

El diseño interior está inspirado en los seis puntos cardinales a los que apuntan las esquinas del edificio: sur, este, norte, suroeste, sudeste y noroeste. Temáticas tan diversas como la “Edad de Oro” de Ámsterdam, la celebración del “Día de los Muertos” de México, los Mandalas de la India o las Flores de Cerezo de Japón, confluirán en este destino universal. En la actualidad, la marca nhow es ya un punto de referencia de los movimientos culturales, sociales y artísticos más innovadores de cuatro grandes ciudades internacionales, globalizadas y en constante cambio. Milán, Berlín, Róterdam y Marsella cuentan ya con su propio hotel de la marca, al que se unirán siete proyectos actualmente en desarrollo en Bruselas, Roma, Londres, Ámsterdam, Frankfurt, Santiago de Chile y Lima.

La marca Nhow

Bajo el paraguas de NH Hotel Group, nhow es una marca de hoteles icónicos que se adapta a la ciudad en la que se integra y que está siempre en constante movimiento. Inspirada por las ciudades más vanguardistas del mundo, la arquitectura y diseño interior de los hoteles nhow son fruto de las mentes más creativas del momento –Foster+Partners, OMA (fundado por Rem Koolhaas); Karim Rashid, Sergei Tchoban o Matteo Thum, entre otros- y son una explosión de creatividad concentrada en un único espacio.

Para el concepto de diseño de cada hotel nhow, NH Hotel Group trabaja junto a Enrique Tellechea, fundador de la consultora de branding The Null, que colabora de forma integral en la construcción de la marca. En los hoteles nhow nada está preestablecido y todo es inesperado. Icónicos, inspiradores y sorprendentes, desde la entrada de los hoteles a las habitaciones, el lobby, los restaurantes, los pasillos, las salas de reuniones y los espacios creativos, la experiencia es diferente para cada cliente pero con una sensación común de ‘wow’. Situados en las zonas urbanas más vanguardistas en proceso de cambio y trasformación, los hoteles nhow se convierten en puntos de referencia para encontrarse, experimentar y crear.

 

Sobre NH Hotel Group

NH Hotel Group es un consolidado operador multinacional y una de las compañías hoteleras urbanas de referencia a nivel mundial. La Compañía opera cerca de 400 hoteles y 60.000 habitaciones en 30 países de Europa, América y África, en destinos tales como Ámsterdam, Barcelona, Berlín, Bogotá, Bruselas, Buenos Aires, Düsseldorf, Frankfurt, Londres, Madrid, México DF, Milán, Múnich, Nueva York, Roma o Viena.

 

Fuente: www.nhhotelgroup.com

 

Nhow of NH Hotel Group incorporates two emblematic hotels in Belgium and Italy

Brussels and Rome thus join strategic destinations worldwide where the nhow brand aspires to be the point of reference for the most innovative cultural, social and artistic movements of these big cities

  • The Company will convert the current NH Brussels Bloom (Brussels) and NH Collection Vittorio Veneto (Rome) to the nhow brand, which together with the hotels already open and the ongoing projects of this company add up to a total of 11 hotels in Europe and Latin America

Nhow in Belgium

  • The future hotel nhow of Brussels, located in a privileged property owned by Pandox (a leading European company in hotel properties), will open its 305 rooms under the new brand during the second half of 2019, with a design concept that will encourage creativity of its visitors breaking the boundaries between what is an art gallery and a hotel

Nhow in Italy

  • The Group will add its second nhow in the country with the opening of this hotel in Rome at the beginning of 2020 and whose 199 rooms and common spaces will reinterpret with a current and disruptive look the greatness and legacy of the imperial city, but also its excesses and vanities

The future of the Nhow brand starts today, right now!

  • France celebrates the recent arrival of the brand in Provence with the opening of nhow Marseille, while the Company presents in Amsterdam a preview of the design that will show the brand in the largest and most iconic hotel in Benelux

Madrid, October 16, 2018.- Two of the most cosmopolitan destinations in Europe, Brussels and Rome, have been chosen by NH Hotel Group to continue the expansion of its nhow brand, the most avant-garde and least conventional of the Company. The current NH Brussels Bloom and NH Collection Vittorio Veneto hotels, located in Brussels and Rome respectively, will be converted to the nhow brand after a profound renovation of their spaces, with designs that seek to stimulate, surprise and inspire its visitors.

Nhow in Belgium
The first Nhow hotel in the country will occupy an exclusive property owned by Pandox (a leading European company in hotel properties), located in a lively area of ​​downtown Brussels and close to the botanical garden of the city. The 305 rooms of the current NH Brussels Bloom will become a true Art Hotel, which with its new design aims to reformulate the attitudes and language of all those artists with a current and renewed look.

A space where the new language, the resources and codes of the contemporary art world merge to encourage creativity. A hotel where you can see artistic creation live or rooms that will be like a blank canvas. The design concept conceived for the hotel aims to preserve the essence of a building that oozes art and creativity from its origin, in which it served as a space of expression for many young artists.

The new Nhow hotel in Brussels, halfway between a hotel and a contemporary art gallery, aspires to be the obligatory reference in the intense artistic ecosystem of the city. Its reopening under the nhow brand is planned during the second half of 2019.

Nhow in Italy
After the eclectic hotel nhow in Milan, the Group will add its second establishment of the brand in the country with the opening at the beginning of 2020 of a new nhow in the universal city of Rome. The central NH Collection Vittorio Veneto hotel, owned by NH Hotel Group, will see how its 199 rooms and spaces are reconverted with a design concept that aims to reinterpret the imperial city and its meanings, with a current, disruptive and anachronistic view. A revised reflection of the majesty, grandeur and legacy of an empire, but also of its excesses and vanities. An eternal city understood from the perspective of a current brand.

Nhow starts today, right now!
Since last September, the city of Marseille has the first hotel of the nhow brand in France. Located on a cornice by the sea of ​​one of the most beautiful bays in the Mediterranean, the building where the new nhow Marseille is located has been completely renovated by the architects from Marseille and representatives of SHPB (Société Hôtelière du Palm Beach), Claire Fatosme and Christian Lefèvre, and by the Italian architect, Teresa Sapey. The hotel, which has 150 rooms, including the Penthouse nhow suite of 130 m², completes its range of services with three bars, restaurant, spa, swimming pool, 14 meeting rooms with capacity for more than 400 people and an auditorium of 322 places.

On the other hand, at an event held last week in Holland have been able to know the first impressions of the interior design of the future hotel Amsterdam Amsterdam nhow, whose opening is scheduled for early 2020. With 650 rooms on 25 floors and a height of 91 metros, nhow Amsterdam RAI will be the largest hotel of new construction in the Benelux region. NH Hotel Group works on advancing the project with its partner, the real estate developer COD, and with the help of the world-renowned architecture studio OMA, founded by Rem Koolhaas. The architectural structure of the building under construction consists of three superimposed triangular prisms pointing in various directions, symbolizing the diversity that characterizes the past, present and future of the city of Amsterdam.

The interior design is inspired by the six cardinal points to which the corners of the building point: south, east, north, southwest, southeast and northwest. Topics as diverse as the “Golden Age” of Amsterdam, the celebration of the “Day of the Dead” of Mexico, the Mandalas of India or the Cherry Blossoms of Japan, will converge on this universal destiny. Today, the nhow brand is already a point of reference for the most innovative cultural, social and artistic movements of four large international cities, globalized and constantly changing. Milan, Berlin, Rotterdam and Marseille already have their own hotel of the brand, which will be joined by seven projects currently under development in Brussels, Rome, London, Amsterdam, Frankfurt, Santiago de Chile and Lima.

The Nhow brand
Under the umbrella of NH Hotel Group, nhow is a brand of iconic hotels that adapts to the city in which it is integrated and which is always in constant movement. Inspired by the most avant-garde cities in the world, the architecture and interior design of nhow hotels are the result of the most creative minds of the moment -Foster + Partners, OMA (founded by Rem Koolhaas); Karim Rashid, Sergei Tchoban or Matteo Thum, among others – and they are an explosion of creativity concentrated in a single space.

For the design concept of each nhow hotel, NH Hotel Group works together with Enrique Tellechea, founder of the branding consultancy The Null, who collaborates in an integral way in the construction of the brand. In nhow hotels nothing is pre-established and everything is unexpected. Iconic, inspiring and surprising, from the entrance of the hotels to the rooms, the lobby, the restaurants, the corridors, the meeting rooms and the creative spaces, the experience is different for each client but with a common sense of ‘wow’ . Located in the most avant-garde urban areas in the process of change and transformation, nhow hotels become points of reference to meet, experiment and create.

About NH Hotel Group
NH Hotel Group is a consolidated multinational operator and one of the leading hotel companies in the world. The Company operates nearly 400 hotels and 60,000 rooms in 30 countries in Europe, America and Africa, in destinations such as Amsterdam, Barcelona, ​​Berlin, Bogota, Brussels, Buenos Aires, Düsseldorf, Frankfurt, London, Madrid, Mexico City, Milan, Munich, New York, Rome or Vienna.